Pobrane z Youtube Naprawa Podnośników, Serwis Podnośników w Warszawie. Podnośniki koszowe to niezwykle praktyczne urządzenia służące do podnoszenia ludzi za pomocą platformy lub kosza, a także hydraulicznego ramienia, nasza firma jest w stanie pomagać w naprawie podnośnika koszowego.
Naprawa żurawi hydraulicznych. Żurawie hydrauliczne, w przeciwieństwie do podnośników, przeznaczone są do podnoszenia i przenoszenia materiałów budowlanych. Wykonujemy pełną regenerację podnośników hydraulicznych. Zajmujemy się takimi naprawami siłowników hydraulicznych jak wymiana tłoczyska w Warszawie. Regeneracja siłowników hydraulicznych – najlepsze uszczelniania sprawdzonej polskiej marki.
Kompleksowa naprawa podnośników. Specjaliści zatrudnieni przez Podnośniki.biz.pl zajmują się kompleksowym serwisem podestów ruchomych przejezdnych wolnobieżnych, Stały serwis podnośników koszowych to gwarancja bezpiecznej i efektywnej pracy operatorów zwyżek. Dlatego nasze usługi naprawy oraz konserwacji dostępne są w naszej firmie mobilnego mechanika, mechanika z dojazdem oraz serwisu.
Naprawa podnośników koszowych. Podnośniki.biz.pl oferuje swoim klientom również takie usługi jak serwis podnośników koszowych oraz podestów nożycowych różnych producentów. Naprawy dźwigów. Naprawa dźwigów i sterowników do urządzeń dźwigowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie naprawiania dźwigów, Mechanik z Dojazdem.
Related
31 thoughts on “Wypadek w Krakowie rozmowa z operatorem”
Ciekawi mnie czy hamulec był zwolniony aby żuraw się sam ustawiał do wiatru? Bo tamte dwa miały i widać ze się ustawiały do siły wiatru. A ten stał w miejscu (chyba) . Ważne, ze żyjesz …
Co tu dużo gadać .kurcze no nawet super nowy i dobrze zamontowany i wg wszystko super pierwsza klasa żuraw nie wygra z wiatrem który niszczy dachy domy mosty ludzie taki żuraw to jak świeczka stoi więc przy porywach i zawirowaniach pewnie 150 km/h albo lepiej po prostu leci i tyle . No dobrze że operator miał prawo nie iść i wie jakie są zasady pracy . Brawo on
Nie ma tłumaczenia, zgodnie z przepisami żuraw może pracować przy maksymalnym wietrze przy przemieszczaniu wielkogabarytowych ładunków tj 10m/s tzn. 36km/h. Przy mniejszych ładunkach 15m/s tzn. 54km/h. Sprawdzałem wtedy było 30,5555556 m/s tj. 110km/h. Każdy żuraw tego typu musi być wyposażony w sprawny anemometr, ale tu widać gołym okiem że warunki nie pozwalają na pracę. Winny jest bezsprzecznie operator, nawet jeżeli ktoś kazał mu pracować to on odpowiada za żuraw.
To co powinno być przestrzegane na budowie takzwane bhp i tak nie jest przestrzegane Panie prowadzący bawisz się w szukanie prawdy choć ta i tak nikomu życia nie wroci kogoś wypytujesz a odpowiedz szczerze bo sam jesteś operatorem żurawia ile razy ty pod czyjaś presją pracowałeś na żurawiu ryzykując swoje i czyjeś życie????
Żaden Kierownik z uprawnieniami i zdrowym rozsądkiem nie kazałby Nikomu nigdy w taką pogodę wchodzić na żurawia to po pierwsze ! A więc głupoty tutaj wygadujecie wielcy Panowie operatorzy, obarczając Kierownika budowy winą za całe to nieszczęście. Jednemu chyba słońce zaszkodziło bo nie miał bidula klimy w kabinie a drugi chyba ma za mało doświadczenia i nie wie co bredzi mówiąc, że musiał odmówić przełożonemu wejścia…Po drugie, panowie sprzątali dach bo pewnie był burdel na nim a inżynier jak z koziej dupy trąmba ( bo takie mamy teraz młode pokolenie ) nie ogarnął tematu dzień wcześniej i nie kazał ludziom z firmy co wykonuje tam prace posprzątać, ale najlepiej za całą winę obarczyć Kierownika Budowy LUDZIE !
Nadgminne lekcjowarzenie zasad bezpieczeństwa na budowach w Polsce to norma szczególnie u deweloperów. Minimalizowanie kosztów oraz maksymalizowanie zysków. Z uwagi iż na placu budowy postawiony jest żuraw powinna zostać wydzielona strefa zakazu wstępu wszystkim osobom w promieniu potencjalnego zagrożenia przywrócenia się żurawia. Mając na wiele godzin prognozę potencjalnie niebezpiecznych zdarzeń pogodowych. Przepisy często są niedoskonałe z wielu powodów, w związku z czym kierownik powinien w szczególności zadbać o bezpieczeństwo pracowników. Być może wkradła się rutyna gdyż statystyczny Pan Jan postępował wiele razy w ten sam sposób i tym razem postąpił podobnie z przekonaniem że nic się nie stanie. Należy pamiętać że zawsze istnieje ryzyko że tym razem będzie inaczej niż zwykle i właśnie w takich okolicznościach giną ludzie. Drodzy pracodawcy nie zawsze kierujcie się zyskiem bo stracicie jeśli jeden czy dwa dni dacie wolne pracownikom. Tym razem koszt pracodawcy jest znacznie większy i nie chodzi tutaj o pieniądze, lecz o te osoby które poniosły śmierć i zostawiły swoje rodziny i dzieci. Wielka tragedia .
https://youtu.be/ZRVsD-xMMeM cześć druga
omg, dobry materiał
Dlaczego nie robią w razie czego Np czterech lin stabilizujących słup chyba odciągi na to sie mowi
Jaka to była apka do pogody?
Szacunek za to co robisz! Jesteś przedstawicielem tego świata,BRAWO 👍👍
Ciekawi mnie czy hamulec był zwolniony aby żuraw się sam ustawiał do wiatru? Bo tamte dwa miały i widać ze się ustawiały do siły wiatru. A ten stał w miejscu (chyba) . Ważne, ze żyjesz …
Co tu dużo gadać .kurcze no nawet super nowy i dobrze zamontowany i wg wszystko super pierwsza klasa żuraw nie wygra z wiatrem który niszczy dachy domy mosty ludzie taki żuraw to jak świeczka stoi więc przy porywach i zawirowaniach pewnie 150 km/h albo lepiej po prostu leci i tyle . No dobrze że operator miał prawo nie iść i wie jakie są zasady pracy . Brawo on
Nie ma tłumaczenia, zgodnie z przepisami żuraw może pracować przy maksymalnym wietrze przy przemieszczaniu wielkogabarytowych ładunków tj 10m/s tzn. 36km/h. Przy mniejszych ładunkach 15m/s tzn. 54km/h. Sprawdzałem wtedy było 30,5555556 m/s tj. 110km/h. Każdy żuraw tego typu musi być wyposażony w sprawny anemometr, ale tu widać gołym okiem że warunki nie pozwalają na pracę. Winny jest bezsprzecznie operator, nawet jeżeli ktoś kazał mu pracować to on odpowiada za żuraw.
Niech kierownik budowy sam wejdzie na maszynę i podaje . Co za Polska Patologia . Bóg z wami operatorzy . Dzięki własnej decyzji żyjesz 🇵🇱❤️❤️❤️❤️
Dla kierownika dożywocie 25 lat i do pierdla.
To co powinno być przestrzegane na budowie takzwane bhp i tak nie jest przestrzegane
Panie prowadzący bawisz się w szukanie prawdy choć ta i tak nikomu życia nie wroci kogoś wypytujesz a odpowiedz szczerze bo sam jesteś operatorem żurawia ile razy ty pod czyjaś presją pracowałeś na żurawiu ryzykując swoje i czyjeś życie????
Dziwne ze wszystko było ok
A na filmie jeden dźwig się przewraca a niopodal stoi drugi dźwig i wytrzymuje
Mało tego widać dam jeszcze pompę do betonu
Przy nagłej zmianie kierunku podmuchu wiatrowanie może nie nadążać…
Poprostu kierownik do paki.
Einar mordo ile kosztuje kurs na żurawia i ile sie go robi mniej więcej mozesz cos o tym powiedzieć ?
Akurat w tym czasie wiał wiatr z różnych stron, tak więc wiatrowanie żurawia niewiele by dało.
Żaden Kierownik z uprawnieniami i zdrowym rozsądkiem nie kazałby Nikomu nigdy w taką pogodę wchodzić na żurawia to po pierwsze ! A więc głupoty tutaj wygadujecie wielcy Panowie operatorzy, obarczając Kierownika budowy winą za całe to nieszczęście. Jednemu chyba słońce zaszkodziło bo nie miał bidula klimy w kabinie a drugi chyba ma za mało doświadczenia i nie wie co bredzi mówiąc, że musiał odmówić przełożonemu wejścia…Po drugie, panowie sprzątali dach bo pewnie był burdel na nim a inżynier jak z koziej dupy trąmba ( bo takie mamy teraz młode pokolenie ) nie ogarnął tematu dzień wcześniej i nie kazał ludziom z firmy co wykonuje tam prace posprzątać, ale najlepiej za całą winę obarczyć Kierownika Budowy LUDZIE !
Po prostu… 👍
Brawo!!! Życie ocalone.
A mi kurwa w wiatry karzą jeździć lekkim tandemem i też miałem dym bo odmówiłem….hehe..dzbany…niech sami jeżdżą…skutki są nie do przewidzenia…
poprostu zobacz jak jest w holand poprostu
Nadgminne lekcjowarzenie zasad bezpieczeństwa na budowach w Polsce to norma szczególnie u deweloperów. Minimalizowanie kosztów oraz maksymalizowanie zysków. Z uwagi iż na placu budowy postawiony jest żuraw powinna zostać wydzielona strefa zakazu wstępu wszystkim osobom w promieniu potencjalnego zagrożenia przywrócenia się żurawia. Mając na wiele godzin prognozę potencjalnie niebezpiecznych zdarzeń pogodowych. Przepisy często są niedoskonałe z wielu powodów, w związku z czym kierownik powinien w szczególności zadbać o bezpieczeństwo pracowników. Być może wkradła się rutyna gdyż statystyczny Pan Jan postępował wiele razy w ten sam sposób i tym razem postąpił podobnie z przekonaniem że nic się nie stanie. Należy pamiętać że zawsze istnieje ryzyko że tym razem będzie inaczej niż zwykle i właśnie w takich okolicznościach giną ludzie. Drodzy pracodawcy nie zawsze kierujcie się zyskiem bo stracicie jeśli jeden czy dwa dni dacie wolne pracownikom. Tym razem koszt pracodawcy jest znacznie większy i nie chodzi tutaj o pieniądze, lecz o te osoby które poniosły śmierć i zostawiły swoje rodziny i dzieci. Wielka tragedia .
Co to znaczy zwiatrowanie? Domyslam sie ale chcialbym dokladnie wiedziec o co chodzi
Nie rób ujęć swego pyska z takiego bliska… oczy bolą
Jak mozna ludzi w taka pogode na jakakolwiek prace wysokosciowa wypuscic? Juz za to powinno byc dochodzenie. A za nakaz wyjscia od razu kryminal.
tylko w polsce pozwala sie nz prace w takich warunkach
Nie da się go słuchać, mimo że dobrze mówi.
Po prostu…
Poprostu😃Dzwigowy w stu procentach ma rację,poprostu😃
Śpiewał !! Lecę bo chce heh
Materiał w sumie nic nie znoszący do sprawy .