
Tak wygląda montaż silnika w miejskim autobusie! #Mechanicy
Naprawa Podnośników, Naprawy dźwigów. Naprawa dźwigów i sterowników do urządzeń dźwigowych. Naprawa wind – Serwis dźwigów. Remonty i naprawy. Naprawa wind i dźwigów. Serwis dźwigów i innych urządzeń dźwigowych Naprawa i konserwacja dźwignic Pełna pomoc techniczna.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Mechanik
+48 570 933 114
1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689
2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204
Mobilny Mechanik Warszawa oraz Mechanik z Dojazdem Warszawa
Mechanik z Dojazdem w Warszawie!
Oglądaj “Mechanicy” w niedziele o 11:30 na TVN Turbo oraz w Player.pl: https://player.pl/programy-online/mechanicy-odcinki,20607/odcinek-1,S01E01,150600
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Ekipa z Jabłonny rozpocznie renowację bardzo drogiego klasyka – Ferrari 250 Coupe, przy którym już na etapie demontażu i segregacji części nietrudno spowodować straty liczone w tysiącach euro. Tomek i jego brat Łukasz zorientują się, że niektóre elementy gumowe nie będą nadawały się do ponownego montażu, zaś planowane prace blacharskie wymagają pasowania ze wszystkimi uszczelkami. Brygada mechaników w Miejskiej Zajezdni Autobusowej pod przewodnictwem Krzysztofa zajmie się montażem ogromnego silnika Diesla do jednego z autobusów. Dziesiątki śrub do dokręcenia i skomplikowana instalacja elektryczna będą stanowić wyzwanie, a presja wzrośnie, gdy okaże się, że wóz jest już wpisany w grafik wyjazdów. Marcin i Jacek z serwisu ze Skarżyska-Kamiennej pomogą klientowi, który przerwał podróż Hondą CR-V zaniepokojony dziwnymi hałasami dochodzącymi z układu hamulcowego – diagnostyka wykaże, że chodzi o znacznie więcej niż zużyte klocki.
Pobrane z Youtube Naprawa Podnośników, Serwis Podnośników w Warszawie. Podnośniki koszowe to niezwykle praktyczne urządzenia służące do podnoszenia ludzi za pomocą platformy lub kosza, a także hydraulicznego ramienia, nasza firma jest w stanie pomagać w naprawie podnośnika koszowego.
Naprawa żurawi hydraulicznych. Żurawie hydrauliczne, w przeciwieństwie do podnośników, przeznaczone są do podnoszenia i przenoszenia materiałów budowlanych. Wykonujemy pełną regenerację podnośników hydraulicznych. Zajmujemy się takimi naprawami siłowników hydraulicznych jak wymiana tłoczyska w Warszawie. Regeneracja siłowników hydraulicznych – najlepsze uszczelniania sprawdzonej polskiej marki.
Kompleksowa naprawa podnośników. Specjaliści zatrudnieni przez Podnośniki.biz.pl zajmują się kompleksowym serwisem podestów ruchomych przejezdnych wolnobieżnych, Stały serwis podnośników koszowych to gwarancja bezpiecznej i efektywnej pracy operatorów zwyżek. Dlatego nasze usługi naprawy oraz konserwacji dostępne są w naszej firmie mobilnego mechanika, mechanika z dojazdem oraz serwisu.
Naprawa podnośników koszowych. Podnośniki.biz.pl oferuje swoim klientom również takie usługi jak serwis podnośników koszowych oraz podestów nożycowych różnych producentów. Naprawy dźwigów. Naprawa dźwigów i sterowników do urządzeń dźwigowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie naprawiania dźwigów, Mechanik z Dojazdem.
Naprawa Podnośników, Naprawy dźwigów. Naprawa dźwigów i sterowników do urządzeń dźwigowych. Naprawa wind – Serwis dźwigów. Remonty i naprawy. Naprawa wind i dźwigów. Serwis dźwigów i innych urządzeń dźwigowych Naprawa i konserwacja dźwignic Pełna pomoc techniczna.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Mechanik
+48 570 933 114
1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689
2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204
Mobilny Mechanik Warszawa oraz Mechanik z Dojazdem Warszawa
Mechanik z Dojazdem w Warszawie!
Oglądaj "Mechanicy" w niedziele o 11:30 na TVN Turbo oraz w Player.pl: https://player.pl/programy-online/mechanicy-odcinki,20607/odcinek-1,S01E01,150600
1:42 „godzine? Dwie, ale nie 5min” kierownik nie zajarzyl ze to tekst z Polskiego filmu z linda 🫤 zgadnie ktos z jakiego to filmu? Jak nie to ja napisze
R4 Stalowa
Jestem ciekaw w jakim czasie wymieniacie wał
Się przypierdala do elektryka, ktoś bronił iść na ten kierunek ?
Tandeta taki ustawiany filmik
Ten jelcz to dziś już pewnie po Lublinie śmiga jak wszystkie pozostałe 27 szt które odkupiło z Warszawy MPK Lublin.
Rzadko się zdarza ,a w sumie prawie nigdy,że silnik po remoncie za pierwszym razem pali od ,,strzała''
Czy logo WTP podlega ochronie patentowej, że zostało zamazane, czy to tylko nadgorliwość producentów? O logo MZA już zapomnieli…
Kiedy będzie można te odcinki zobaczyć za darmo w playerze? 😉
800 tys. km. to jest pryszcz dla takiego silnika bo potrafia zrobic nawet ponad 2 mln jak sie dba
666 likeow, prawie jak linia na HEL 666.
Haha kto to wymyśla..
Zespół napędowy 400kg..
Jaka sama DIWA.5 waży około 305 kg
Kto dopuszcza te smierdziuchy do jazdy ?
Masa skrzyni voith do takiego jelcza bez oleju to ponad 300 kg. Oleju wchodzi około 45 litrów. Wniosek nasuwa się sam 😉
to na ostrobramskiej? po co zasłaniacie logo skoro i tak wiadomo czyje to autobusy loool
MZA Warszawa, Zajezdnia R-4 Stalowa. Wóz to Jelcz M121I4 z silnikiem Iveco rocznik 2008
A kiedy robiona jest wymiana taboru to są jakieś przetargi na stare maszyny, czy wszystko idzie do tzw. żyda? Silniki z Jelczy mogłyby być jeszcze do odsprzedaży, np na pewno rolnicy by odkupili do Bizona ew. dużego URSUSa, o ile są kompatybilne.
Prawdziwy mechanik musi mieć ,,wąsa,, 😉
Daj mu z zimnego😁
Jaki burdel w wózku narzedziowym
Skąd ja to znam… 😂 Pozdrawiam PKM Sosnowiec, a w szczególności o. GOŁONÓG!
400 kilo to chyba 1/3 tego zespołu napędowego waży.
Dlaczego na YT nie publikujecie już odcinków "Służby więziennej"? Jedna z najlepszych serii…
To w trzy i pół minuty idzie założyć silnik super
Gość, który tam stoi i pieorzy, za to pieprzenie bierze pieniądze. Dlatego w miejskich/panstwowych firmach jest jak jest.
Raczej sama skrzynia 400 kg
400 kg to lekki, jakby wymieniali w MANie to tam silnik waży ponad tonę 🙂
Remont
Chyba 1400 kilo.
Kadetem tera