
Sterownik z żurawia wieżowego Spierings SK477
Naprawa Podnośników, Naprawy dźwigów. Naprawa dźwigów i sterowników do urządzeń dźwigowych. Naprawa wind – Serwis dźwigów. Remonty i naprawy. Naprawa wind i dźwigów. Serwis dźwigów i innych urządzeń dźwigowych Naprawa i konserwacja dźwignic Pełna pomoc techniczna.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Mechanik
+48 570 933 114
1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689
2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204
Mobilny Mechanik Warszawa oraz Mechanik z Dojazdem Warszawa
Mechanik z Dojazdem w Warszawie!
Chcesz naprawić swój sprzęt ? Sprawdź ➡️ https://ifixthis.pl/zlec-naprawe/ Chcesz być zawsze na bieżąco i dostawać …
Pobrane z Youtube Naprawa Podnośników, Serwis Podnośników w Warszawie. Podnośniki koszowe to niezwykle praktyczne urządzenia służące do podnoszenia ludzi za pomocą platformy lub kosza, a także hydraulicznego ramienia, nasza firma jest w stanie pomagać w naprawie podnośnika koszowego.
Naprawa żurawi hydraulicznych. Żurawie hydrauliczne, w przeciwieństwie do podnośników, przeznaczone są do podnoszenia i przenoszenia materiałów budowlanych. Wykonujemy pełną regenerację podnośników hydraulicznych. Zajmujemy się takimi naprawami siłowników hydraulicznych jak wymiana tłoczyska w Warszawie. Regeneracja siłowników hydraulicznych – najlepsze uszczelniania sprawdzonej polskiej marki.
Kompleksowa naprawa podnośników. Specjaliści zatrudnieni przez Podnośniki.biz.pl zajmują się kompleksowym serwisem podestów ruchomych przejezdnych wolnobieżnych, Stały serwis podnośników koszowych to gwarancja bezpiecznej i efektywnej pracy operatorów zwyżek. Dlatego nasze usługi naprawy oraz konserwacji dostępne są w naszej firmie mobilnego mechanika, mechanika z dojazdem oraz serwisu.
Naprawa podnośników koszowych. Podnośniki.biz.pl oferuje swoim klientom również takie usługi jak serwis podnośników koszowych oraz podestów nożycowych różnych producentów. Naprawy dźwigów. Naprawa dźwigów i sterowników do urządzeń dźwigowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie naprawiania dźwigów, Mechanik z Dojazdem.
Naprawa Podnośników, Naprawy dźwigów. Naprawa dźwigów i sterowników do urządzeń dźwigowych. Naprawa wind – Serwis dźwigów. Remonty i naprawy. Naprawa wind i dźwigów. Serwis dźwigów i innych urządzeń dźwigowych Naprawa i konserwacja dźwignic Pełna pomoc techniczna.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Mechanik
+48 570 933 114
1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689
2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204
Mobilny Mechanik Warszawa oraz Mechanik z Dojazdem Warszawa
Mechanik z Dojazdem w Warszawie!
Jakiego topnika używasz?
Stary sprzęt tak wiec jest tam ołów w cynie, tylko pytanie dlaczego to pęka? Wszyscy mowa, ze cyna z ołowiem taka dobra, a tutaj takie jajca.
Pokłosie idiotycznej ustawy o stosowaniu stopów cynowych bez ołowiu Takich uszkodzeń jest miliony a w szczególności tam gdzie narażone są na niską temperaturę .W maszynach masarskich jedyna rada to przylutowanie wszystkiego ołowiową cyną i jest spokój na wieki
Rafał szacun za wszystko co nam pokazujesz i jeszcze większy szacun że nie boisz się takich dziwolągów jak ten sterownik do dźwigu..pozdrawiam
Moduł pracuje w extremalnych warunkach. Drgania powodują luzowanie styków ,gniazda ,pęknięcia elementów , lutowania a nawet korozja , utlenianie spoiwa ( cyny)
A nie lepiej było by odessać stara cynę i dać nową wszędzie gdzie się da to nie zajmuje dużo czasu
Pękanie lutowia oraz zimne luty są domeną nowszych sprzętów, gdzie stosowana jest cyna bezołowiowa. Ołów w spoiwach daje pewną elastyczność oraz zabezpiecza przed nadmiernym utlenianiem. Dlatego stare sprzęty działały bezawaryjnie przez kilkadziesiąt lat, podczas gdy te nowsze potrafią paść zaraz po upływie okresu gwarancji.
Wyobraź sobie (i współczuj mi), że tak mi szumi zasilacz serwisowy (i to niejeden)… 😂
Umisz naprawić cyfrowe drzwi do analogowego lasu? 😂
Wydaję mi się, że najlepiej byłoby usunąć całkowicie stare spoiwo rozlutownicą i polutować od nowa. Mieszanie starego i nowego spoiwa nie jest raczej dobrym/trwałym pomysłem.
Dziesiątki kart od Spieringsów już się u mnie przewinęło luty swoją drogą ale po ich naprawie zazwyczaj przydaje się je przetestować na stole bo później jak któryś kanał nie zadziała lub z nie tą prędkością co trzeba to jest nie ciekawie
Ile płace?? Panie pakiet premium to "Pińcet"
Takie są skutki używania ekologicznej cyny bezołowiowej.
Ciekawe jak te wszystkie ekrany dotykowe w samochodach wytrzymają próbę czasu ,bo obawiam się, że będziesz miał duuużo lutowania.
Jakiego topnika używasz
Fajny materiał daj znać czy działa
Powodem pęknięć są też wibrację maszyny
Chyba lepiej by bylo wylutowac i wyczyscic i wlutowac na nowo. Takie poprawki no nie wiem 2 rozne gatunki cyny tak mieszac?
Naprawiam podobne karty i nigdy nie szukam pęknięć tylko z automatu poprawiam luty
Niby jest pęknięcie(choć może się tak wydawać) ale z drugiej strony trzyma.
Coś audio ten tamten.
Heh ty to wszystko zrobisz :)9
Mówisz, że temat prosty i przyjemny, a skoro tak, to kto tam na budowie zdiagnozował, że to ta karta jest wadliwa?